Veel gestelde vragen

Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen aan het serviceteam van dagelijksegedachte.nl

 

Hoe kan ik me aanmelden voor de Dagelijkse Gedachte?

Je kunt een abonnement nemen op de e-mail van de Dagelijkse Gedachte met deze link. Het abonnementsgeld bedraagt slecht 1 euro per maand. Het abonnement wordt jaarlijks geïnd (12 euro). Het abonnement wordt jaarlijks automatisch verlengd tot wederopzegging. Doe hier mee.

 

Hoe kan ik met jullie in contact komen?

Het meest eenvoudige is een e-mail sturen naar service(apenstaartje)dagelijksegedachte.nl. Je kunt ook een berichtje sturen, bellen of whatsappen naar 0031 (6) 28 78 14 41.

 

Ik zie Smiling Bee op mijn factuur. Klopt dat?

Ja hoor. Alle diensten en verkopen worden verzorgd door Smiling Bee. Je ziet ook vaak de naam van Mollie. Dat is onze betaalprovider die alle betalingen van de Dagelijkse Gedachte verwerkt.

 

Wat doet Courseflow voor jullie?

Courseflow verzorgt de audiotraining Het Gedachtenkastje® van Olaf Hoenson, oprichter van de Dagelijkse Gedachte. Je kunt er een account aanmaken en luisteren naar deze luisterversie van het succesvolle boekje het Gedachtenkastje.® Meer info.

 

Wat is Socie?

Socie is de verenigingsapp van de Dagelijkse Gedachte. Daarop posten we ook elke dag de Dagelijkse Gedachte. Leden van de Dagelijkse Gedachte ontvangen elke dag de e-mail, maar ze kunnen ook de app downloaden op hun mobiel. Dat is gemakkelijk als je even niet bij je e-mail kan. Aanmelden voor de app kan hier.

 

Kan ik én de e-mail én de app volgen met mijn abonnement van 1 euro?

Ja hoor, dat is mogelijk.

 

Hoe kan ik me afmelden voor de Dagelijkse Gedachte?

Je kunt je tot  4 weken voor de verlengdatum van jouw abonnement afmelden voor de Dagelijkse Gedachte. LET OP! Dit kan alleen met een e-mail naar service(apenstaartje)dagelijksegedachte.nl. Met de wettelijke afschrijflink in de e-mail wordt alleen de verzending beëindigd maar niet het abonnement. (Reden hiervoor is dat leden zich vaak per ongeluk afmelden met deze uitschrijflink).

 

Hoe worden de verzendkosten in de webshop berekend?

Dit gebeurt op basis van jouw adres. De verzendkosten worden berekend nadat je jouw adresgegevens hebt ingevuld.  Je kunt daarna jouw bestelling wel/niet bevestigen.

 

Vanaf welke besteding zijn er geen verzendkosten?

In Nederland vanaf besteding van € 75,- en naar België vanaf € 100,-.

 

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij verzenden bestellingen op maandag, woensdag en vrijdag. Doe je je bestelling binnen Nederland op deze dagen voor 12.00 uur, dan heb je jouw bestelling de volgende dag in huis. Naar België duurt bezorging minimaal 5 werkdagen.

 

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?

Nee helaas niet bij ons magazijn. Maar je kunt jouw bestelling wel naar een afhaalpunt laten versturen.

 

Heb je jouw bestelling niet ontvangen?

Meld dit binnen 14 dagen na bestelling per e-mail naar service(apenstaartje)dagelijksegedachte.nl. Wij gaan dan een onderzoek opstarten. Let op! Na 14 dagen vervalt het recht op reclamatie.

 

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Alleen naar België. We verzenden bestellingen naar België met priority. Toch kan de verzending door de aansluiting tussen PostNL en de Belgische post soms een week duren.

 

Kan ik (delen) van mijn bestelling retourneren?

Je mag wettelijk een artikel binnen 14 dagen terugsturen, mits onbeschadigd en in de originele verpakking. Na 14 dagen vervalt het recht op terugsturen. De mogelijkheid om te retourneren geldt niet voor verzegelde producten die zijn geopend en boeken die (deels) zijn gelezen.

 

Kan ik (delen) van mijn bestelling ruilen?

Je mag je artikel binnen 14 dagen ruilen, mits onbeschadigd en in originele verpakking. Stuur een mail naar service(apenstaartje)dagelijksegedachte.nl om het te regelen.

 

Mijn artikel is beschadigd afgeleverd, wat nu?

We doen er alles aan om je bestelling perfect af te leveren. Controleer je bestelling direct na ontvangst. Een beschadigd of niet functionerend artikel kan binnen 5 werkdagen ter vervanging worden teruggestuurd. Na 5 werkdagen vervalt het recht op retour van beschadigde en/of niet functionerende artikelen.